Punkyfish Forum

Hét gezelligste aquarium forum van Nederland.

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma 06 Feb 2006, 22:22 
Wie is er wel eens geweest is op de oerlesestraat, ze schijnen ook zeewater te hebben.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 07 Feb 2006, 09:52 
nog nooit geweest, maar zal er eens gaan kijken. Zit deze winkel er al lang? heb er nog nooit van gehoord.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 13 Feb 2006, 10:18 
Ik ben zaterdag op zoek gegaan naar deze winkel en het blijkt dat ze nog niet geopend zijn, Vanaf begin maart zouden ze open zijn volgens een briefje op de deur. Ze willen inderdaad zoet en zeewater gaan aanbieden. Ben benieuwd. volgende maand maar weer eens proberen langs te gaan. Ze ware al een heel eind met inrichten. Zag volgens mij al veel sera spul in de winkel liggen. Ben benieuwd.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 23 Feb 2006, 03:18 
Ja heb ik gezien lijkt mij een mooie zaak worden ik ben ook benieuwd.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 23 Feb 2006, 03:37 
Wat is precies het adres? En hebben ze ook een website.. of iets??

Ennn.. .waar ligt het ergens in Tilburg. Want de oerlesestraat?? Nog nooooit van gehoord ;)

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb 2006, 04:23 
grensend aan de korvelseweg in tilburg en nee ik kan geen website ontdekken maar hij is wel nieuw dus misschien nog in de maak.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb 2006, 10:02 
Even een kaartje. De Oerlesestraat is hier te vinden.

Nog een weekje wachten en dan spring ik op de fiets om even te gaan kijken.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb 2006, 10:14 
Gebruikers-avatar
Deefdeef
Deefdeef schreef op 24 februari 2006 @ 09:02
Even een kaartje. De Oerlesestraat is hier te vinden.

Nog een weekje wachten en dan spring ik op de fiets om even te gaan kijken.

Een weekje nog maar ja?

Heb de eigenaren afgelopen zondag gesproken en begreep dat ze nog wel weekje of 2 nodig hadden voor ze open gingen.

Ze hebben idd ook zeewater, sterker nog ze willen meer zeewater als zoetwater gaan voeren.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb 2006, 13:01 
@keukenprins: dan wacht ik nog 2 weken. scheelt mij weer een hoop op en neer gefiets.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Feb 2006, 13:38 
Gebruikers-avatar
Deefdeef
Deefdeef schreef op 24 februari 2006 @ 12:01
@keukenprins: dan wacht ik nog 2 weken. scheelt mij weer een hoop op en neer gefiets.

Precies

Ze wisten nog niet precies welke dag ze open konden maar werdt wel ja de carnaval.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo 19 Mrt 2006, 19:27 
Ga er maandag denk ik even langs! intressant weer een nieuwe winkel. 'het waterleven'is een te groot gemis in Tilburg!

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 20 Mrt 2006, 12:01 
Ben benieuwd hoe het er nu nu uit ziet. Ik ben er vorige week zaterdag(11-3) geweest toen was volgens mij hun eerste dag dat ze open waren. Ze hadden bijna geen vissen zitten en meer dan 2/3 van de bakken waren nog leeg (maar dan ook echt leeg, nog geen water erin enzo). De wand met terrariumdieren was al wel helemaal klaar.

Wel hebben ze daar zo'n beetje alles van sera staan volgens mij(van zoet en zoutwater aquarium tot vijver en koi en lampen).

Helaas was de eigenaar (als ie binnen was) te druk bezig met andere mensen en inrichten dat ie geen tijd had om goedendag te zeggen en niemand is mij komen vragen of ze me konden helpen. Maar kan zijn dat ik op heel ongelukkig tijdstip binnen kwam, ga komende zaterdag denk ik nog maar eens kijken.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 18:24 
weetje wat? mn broer werkt daar:P lekker bij mn broer rondhangen:P haha lol... maareuh ik doe voor hun een beetje promoten enzo.

hier wat info:

ze verkopen zowel zoet- als zoutwatervissen en zoetwater weekschildpadden. ze verkopen ook slangen goudstofgekko"s skinken en leguanen. binnenkort komen er waarschijnlijk ook nog baard-agamen. de trots van de winkel zijn de koi karpers. de eigenaar is deskundige over koi karpers en heeft zelfs een boek uitgebracht.

Laatst gewijzigd door Gast op Vr 24 Mrt 2006, 22:56, in totaal 0 keer gewijzigd.
Je kunt gewoon hier reageren op mensen die wat te vragen hebben :) dit doen we niet via de mail!

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 18:25 
Ik ga binnenkort ook eens kijken. Ik ben regelmatig in de buurt.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 19:07 
moet je zeker doen!! het is echt de moete waard!!

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 24 Mrt 2006, 19:50 
ff kijke of me foto ut doet.. zoniet vertel ff hoe ik het goed kan doen

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 22 Jul 2006, 10:00 
Is er nog iemand geweest miss dat ik er vandaag ff naar toe rij.

Als het niet bij de Kermis is want dan is het me te druk om er heen te rijden.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 22 Jul 2006, 10:11 
Ymmie heeft daar haar vuurkelen vandaan en die doen het geweldig goed.

Opzich vind ik de zaak nog steeds niet af, dus verwacht er niet te veel van. Het is verder wel gewoon een degelijke zaak, vooral in voer e.d. hebben ze een ruim aanbod.

@MantaSal: het ligt zeker niet in de buurt van de kermis dus daar zal je geen last van hebben. Ik weet niet van hoever je komt? Maar ik zou nog even wachten tot hij echt helemaal klaar is en alle bakken heeft draaien.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 22 Jul 2006, 10:23 
Oh ok ik moet van Eindhoven komen tegen Veldhoven aan dus ongeveer 30min rijden.

Dan wacht ik nog ff met gaan kijk vandaag hier wel.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 27 Jul 2006, 17:58 
Gebruikers-avatar
Ik woon ook in de buurt van eindhoven (mierlo), mijn zus is in Tilburg gaan wonen en aquafarm kan ik vanaf haar lopend heen gaan. Het is idd een vrij normale zaak, de populairste vissen hebben ze ongeveer wel. verder is het nog niet helemaal af geloof ik.

Én ze hebbe grote sluiers :D :D --> vind ik helemaal geweldig voor de mensen die het nog niet wisten :P

Maar als je vanaf eindhoven helemaal naar tilburg gaat om een goede winkel te zien dan kan je denk ik beter ergens anders heen gaan. Heevis in eindhoven heeft veeeel meer, maar qua klantvriendelijkheid zijn ze bij aquafarm beter, maja dat is ook niet echt lastig als je kijkt naar Heevis.

In eindhoven heb je ook nog een andere zaak, hans bogers heet die winkel geloof ik, die winkel is ook wel leuk om een keer binne te wandele als je toch in eindhoven bent.

Groete Anton

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 27 Jul 2006, 18:01 
Ja ben bij Hans Bogers geweest maar die had veel bakken met witte stip en zag een bak met 2 dode kogel visjes.

In mijn Dag boek staat een stukje geschreven.

Ik maak er nog een speciale topic van dus.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo 18 Mrt 2007, 20:23 
Zie ook: Aquafarm Houtepen Tilburg

voor reacties.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo 29 Aug 2007, 17:02 
helaas, deze winkel leek echt goed te beginnen, maar eigenlijk lijken ze nog duidelijk in de opstartfase te zitten, en lijkt het ook eerder slechter te gaan dan beter.

Kennis is inderdaad niet altijd even goed, het erge is dat ze al te graag in discussie met je gaan ook al ben je ervan overtuigd dat het niet zo is. Ook hun prijzen zijn vrij hoog, maar toch geven ze zelf aan zeer goedkoop te zijn.

gisteren heeft een huisgenoot in een impuls een baardagaam gekocht en helaas is hij daar heel verkeerd voorgelicht, waardoor hij nu alsnog zo'n 300euro kwijt is om het beestje goed te houden, en zo'n dingen vind ik wel zonde.

toch onze vuurkelen die we destijds hebben gekocht zijn echt schitterend, dus met enige eigen ervaring kan je daar toch wel mooie vis weghalen.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo 20 Jul 2008, 12:16 
hallo

ik woon daar in de straat bij aquafarm houtepen in de oerlesestraat

idd..

deze winkel is niet al te best..

duidelijk is dat ze in opstartfase zitten..

prijzen zijn ook vrijhoog idd.

maar qua vissen kun je niks zegge.

want ze hebben van die hele grote vissen

marja die leven ook niet lang daar denk ik

want normaal ligt hij sguin op de bodem

ik haal daar nooit me vissen

altyd aleen planten

en plantevoeding enzo

gr danny

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo 18 Jul 2010, 14:41 
De winkel heeft het niet gered en is er intussen niet meer.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]