Punkyfish Forum

Hét gezelligste aquarium forum van Nederland.

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Zo 07 Sep 2014, 16:05 
Gebruikers-avatar
Het opgevraagde onderwerp bestaat niet.

Is de database kapot??
Of is er wat anders aan de hand.
Nu zijn namelijk alle berichten overbodig en foto's zijn nu ook allemaal weg :(

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo 07 Sep 2014, 20:40 
Gebruikers-avatar
Ook ik ben er benieuwd naar, maar als het zo door gaat loop het forum zo leeg...

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 08 Sep 2014, 15:36 
Gebruikers-avatar
Deze is vergelijking met voorheen al meer dan leeg Lekkie. De mensen gaan naar een forum die wel draait, ook ik. Punkyfish is helaas niet meer wat het geweest is. Als je probeert op de site te komen werkt de link niet of er is weer wat anders waar je niet vrolijk , erg spijtig allemaal.
Als je ook kijkt wanneer de laatste keer er iets op is gezet en hoe snel het hier loopt is ten opzichte van vroeger helaas treurig. Dit zijn jammer genoeg de feiten.

Gr Martinez

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 08 Sep 2014, 17:20 
Gebruikers-avatar
net als dat vanaf 2011 geen enkel post of topic van mij meer in het systeem staat. Ik heb nog maar 25 berichten gepost :S
Waren er zeker weten veel meer.

Op mijn PB heb ik nog geen reactie gekregen afgelopen week ik hoop nu wel.
Ik lees graag nog altijd verschillende fotoboeken en topics door wat nu niet meer kan :(

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 08 Sep 2014, 17:53 
Gebruikers-avatar
martinez schreef:
Deze is vergelijking met voorheen al meer dan leeg Lekkie. De mensen gaan naar een forum die wel draait, ook ik. Punkyfish is helaas niet meer wat het geweest is. Als je probeert op de site te komen werkt de link niet of er is weer wat anders waar je niet vrolijk , erg spijtig allemaal.
Als je ook kijkt wanneer de laatste keer er iets op is gezet en hoe snel het hier loopt is ten opzichte van vroeger helaas treurig. Dit zijn jammer genoeg de feiten.

Gr Martinez

Klopt, maar voor de zomer kwamen er nog afentoe leden op het forum. Nu is het bijna dood...

@armand, ik zal binnenkort wel weer wat foto's uploaden :P

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di 09 Sep 2014, 23:02 
Admin
Gebruikers-avatar
We hebben inderdaad veel toegangs en hosting problemen gehad. Ik kan vandaag voor het eerst weer zonder problemen op het forum komen.

Terechte opmerking dat het forum op sterven na dood is, wat we er precies mee gaan doen wordt nog besproken.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 11 Sep 2014, 00:06 
Gebruikers-avatar
Kwam hier een paar jaar geleden ook met veel plezier.
Helaas dusdanig weinig leven op het forum momenteel dat je na een week niet kijken nog alle nieuwe berichten binnen 5 minuten gezien hebt. Het lijkt erop dat de stichters niet veel moeite doen.. Jammer, ik verkies een ander forum inmiddels.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 13 Sep 2014, 07:17 
Gebruikers-avatar
Jammer dat het beheer niks doet met de aangeboden hulp, want het probleem van de afgelopen keer had niks met hosting te maken maar met een fout in het script waar blijkbaar geen oplossing voor gevonden kan worden, erg jammer dit had niet gehoeven als de aangeboden hulp geaccepteerd was.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo 14 Sep 2014, 16:08 
Gebruikers-avatar
ADO schreef:
Jammer dat het beheer niks doet met de aangeboden hulp, want het probleem van de afgelopen keer had niks met hosting te maken maar met een fout in het script waar blijkbaar geen oplossing voor gevonden kan worden, erg jammer dit had niet gehoeven als de aangeboden hulp geaccepteerd was.

Inderdaad ja, goed gezegd.

Erg jammer!

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 15 Sep 2014, 08:55 
Eens. Hoop da dit forum wel blijft bestaan.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 15 Sep 2014, 15:45 
Admin en totally awesome dude
Gebruikers-avatar
Zelfs met de aangeboden hulp had dit niet voorkomen kunnen worden ;) je weet niet half wat er allemaal gebeurd dus hoe kan je dit zeggen :) het wachten is op een antwoord vanuit de forumeigenaar en dan kunnen we verder al dan niet.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma 15 Sep 2014, 18:52 
Gebruikers-avatar
Het had wellicht niet voorkomen kunnen worden nee, maar het had aanzienlijk sneller opgelost kunnen worden.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo 17 Sep 2014, 04:28 
Zolang jij niet weet wat er is gebeurd, lijkt mij dat vrij lastig oordelen...

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo 17 Sep 2014, 19:55 
Admin en totally awesome dude
Gebruikers-avatar
Waar is die +1 knop als we hem nodig hebben :P

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 18 Sep 2014, 14:33 
Gebruikers-avatar
Wij hebben een ruime +10 jaar ervaring met dit script, ik durf rustig te zeggen dat wij de oplossing binnen 2 dagen hadden gevonden en het op te lossen zonder de grote schade die het nu heeft opgelopen.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 18 Sep 2014, 19:52 
Gebruikers-avatar
Database problemen zijn bijna niet te verhelpen ( als er geen backup is gemaakt ) indien er dagelijks een backup is gemaakt valt het wel makkelijk op te lossen. Maar zolang wij niet weten wat het probleem is/was is het alleen maar giswerk ;)

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 18 Sep 2014, 20:12 
Gebruikers-avatar
Als je per maand een backup maakt is voldoende, dagelijks backupen is geen doen en niet nodig, bij een maandelijkse backup had de schade nu ook veel kleiner geweest als nu het geval is, dit forum is overduidelijk al langere tijd onderhevig aan verwaarlozing.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do 18 Sep 2014, 20:53 
Gebruikers-avatar
Zelfs alle sticky's zijn weg, kan niet eens inzicht krijgen in iet waar ik veel tijd in heb gestoken.

Jammer

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 19 Sep 2014, 13:25 
Gebruikers-avatar
Is de forumeigenaar nog in leven of kijkt hij altijd weken niet op zijn website...? |:

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 20 Sep 2014, 10:55 
Gebruikers-avatar
Dennisz het laatste ben ik bang voor.

ADO een dagelijkse backup kan makkelijk en die werk je ook makkelijk weg. Alles kan vanzelf gaan heb het zelf jaren gedaan en onderhouden. na 10 dagen schrijft hij vanaf dag 1 weer de boel over ( kun je zelf instellen ) zo hou je altijd 10 dagen veilig en heb je 10 dagen om de boel te op te lossen en terug te draaien. Op een groot forum zoals dit zou dat heeeeeel slim zijn geweest, nu ben je gewoon alles kwijt.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 20 Sep 2014, 21:14 
Ach wat zitten jullie toch allemaal te zeuren...Het is allemaal makkelijk praten achteraf, maar er is nog steeds niet verteld wat er is gebeurd :S Het is dus enkel en alleen gissen. Maar oooo wat weten ze het toch weer goed :S

Verder waren de meeste van jullie bijna niet actief of het moet in het topic zijn dat ging over het niet goed functioneren van het forum. Wat een geweldige bijdrage aan het forum...

Makkelijkste en het beste is de stekker eruit trekken! Het forum was al niets meer en daar zijn wij allemaal schuldig aan.

ps. de forumeigenaar is een vrouw.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 03 Okt 2014, 12:44 
Gebruikers-avatar
ik ben helaas ook schuldig aan het niet meer bezoeken van het forum, dit kwam omdat ik er bijna een maand niet meer op kon komen.
Jammer, maar helaas.. :(

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr 03 Okt 2014, 18:51 
Zeer jammer...
Toch de hobby hier begonnen, en lange tijd plezier gehad hier.
Altijd nog wel geprobeerd om er op te komen maar dat was bijna niet mogelijk.
En als je nu kijkt naar de Onderwerpen is het treurig om te zien dat er zo weinig mensen reageren.
Maar het is nou eenmaal niet anders.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo 08 Okt 2014, 13:40 
Het forum was altijd een van de betere dus het is inderdaad jammer maar zoals gezegd de meeste zijn verder gegaan wat logisch is als je berichten steeds verdwijnen en je op een gegeven moment bijna niks meer kan lezen.
Misschien dat er ooit nog eens een opstanding komt.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za 11 Okt 2014, 20:30 
Gebruikers-avatar
Jeetje wat jammer zeg. Het forum lijkt inderdaad op sterven na, dood!
Hopelijk is er iemand die iets kan betekenen/doen voor punkyfish, anders ga ik toch ook verder snuffelen.

Meld dit bericht
 Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]